APV-PC version 2 til APV plus APB APU arbejdspladsdokumentstyring

APV-PC & APV-NET er nu GRATIS, registrering af programmet er fortsat nødvendigt, men det er GRATIS.

Med APV-PC version 2 får I programmet til APV plus styring af jeres arbejdspladsbrugsanvisninger APB, arbejdspladsudvikling APU, og øvrige dokumenter relateret til jeres arbejdspladser.

Der er mulighed for op til 6 billeder af hver arbejdsplads. AT’s 48 arbejds-miljøvejvisere plus de mest relevante vejledninger og bekendtgørelser er alle tilgængelige i APV-PC.

AT’s 60 checklister og AT’s generele checkliste er også tilgængelige i APV-PC.
Alle udskrifter og rapporter kan ses direkte på skærmen og udskrives efter behov.

Så hvis du allerede har været i gang med at lave APV kan programmet helt sikkert hjælpe dig med at få afsluttet processen og skabt overblik.

Med APV-PC får du et program til APV plus APB, APU dokumentstyring, lagring visning og udskrift af op til 6 billeder af hver arbejdsplads.

Introduktion til APV

Når der skal udføres arbejdspladsvurdering skal der indgå identifikation og kortlægning af arbejdsmiljøproblemer, vurdering, prioritering og løsning af de fundne problemer samt opstilling, udførelse og opfølgning af en handlingsplan. Se også hvad AT siger om arbejdspladsvurdering.

Arbejdspladsvurdering med APV-PC / NET giver mulighed for at udføre arbejdspladsvurdering på såvel en konkret arbejdsplads, som f.eks. en drejebænk, en maskine, en funktion, en proces, og/eller på en medarbejder. I praksis foregår der ofte en kombination, således at der de steder, hvor det er muligt, foretager arbejdspladsvurderinger på konkrete arbejdspladser, mens man for medarbejderne indtaster data fra arbejdspladsvurderinger der vedrører psykiske arbejdsmiljø eller personrelaterede problemer.